My handmade - Ai-yoyo's handmade


CLICK ON IT TO SEE~!

Wednesday, April 7, 2010

Dream梦- part 2

For chinese caption, click on the picture to enlarge...

bunny becomes my best friend...
play...

bath...
sleep...
or eat..
we are always together...
I love bunny,
like how grandpa loves me..

During this winter,
everything is sad and lonely...


grandpa,
who brightens my life,
lost his brigthness forever...

my life lost brigthness..
and lost the colour that suppose to have..


everything becomes so dark..
so lonely..
so scary..





To be continue...


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 其实画得很不错,图片把故事的画面很有连带感哦(不懂怎样形容,就是流利的意思—)带出来。 不过内容有点像几米的作品-星光,有看过吗?

    爷爷失去光芒的那幅很好噢,有种跌入井底般,离光源越来越远。。。。

    ReplyDelete
  3. 有!!!哈哈哈~很好看~我朋友在我生日时送我!!我爱死了~!!有被他的故事影响了一点。。其实这是我们其中一个project..画illustration。。我们要画30页。哈哈~那个爷爷失去光芒的那副,我朋友一直说我玩奸懒惰-_____-。那黑色那个也是。哈哈~其实我真的不是懒惰咧~我是真的要那样画来表现我要的东西咧~T.T

    ReplyDelete