My handmade - Ai-yoyo's handmade


CLICK ON IT TO SEE~!

Wednesday, June 23, 2010

Dream 梦- part 5


we fly over the city of happiness


we go through a journey of the darkest moment.



There's a wonderland at the end of the dark journey..





we falling asleep on the warm grass bed..

梦醒后发现我已在我的床上,
等待着我的是一份大礼物。

There's a present awaiting for me when i open my eyes,
and i was in my bedroom..


原来是爸妈啊..
我相信那个梦一定是爷爷送我的,
他想告诉我“不管前方有多黑暗,那里一定会有道光为我而存在。”
谢谢你,爷爷。
I believe that the dream was the present from grandpa.
He wants to tell me that "THERE'S A LIGHT AT THE END OF EVERY TUNNEL."
thank you very much, grandpa..


结束~!
THE END~!

4 comments:

  1. 好像冲冲茫茫ending了..:-*

    ReplyDelete
  2. 赞同louis,结尾的节奏似乎快了点,少了些解释什么的。以读者的心态来说,我很期待看到更多色彩的city of happines,更诡异的dark journey,说不定有狼啊,巫婆等的,最后到了wonderland,希望有更多惊喜地小东西。haha。。。

    ReplyDelete
  3. ><没办法~lecturer只要我们画30页,而且来不及画更多就要交了~哈哈~下次会画自己的,会画到更好~
    louis几时要给我看图~

    ReplyDelete